Wpływ pokolenia millenium na rynek toreb foliowych

Przedsiębiorstwo Stora Enso opublikowało swój najnowszy raport „Punkt widzenia”. Z jego wyników wynika, że przedstawiciele pokolenia millenium, czyli osoby urodzone w latach 1980-2000 bardzo cenią środowisko naturalne. Jest ono tak ważne, że są oni w stanie więcej zapłacić za produkty sprzedawane i pakowane w torby foliowe ekologiczne. Eksperci uważają, że wraz ze wzrostem znaczenia tego pokolenia wśród konsumentów będzie rósł wpływ zasad ekologicznych na handel detaliczny.

Raport podaje, że 59 procent badanych osób uważa ekologiczne torby foliowe za ważny element całego łańcucha wartości.

Pokolenie millenium zwraca uwagę na ekologię i oczekuje działań z nią związanych i takich też produktów na rynku. Dla producentów opakowań foliowych to ważny sygnał. Dla właścicieli firm to wyzwanie, ale też szansa na zwiększenie sprzedaży.

Aż 80 procent badanych zwróciła uwagę, że jakość i rodzaj torby foliowej są istotne podczas podejmowania decyzji zakupowych.

Raport pokazuje, że 44 procent przedstawicieli pokolenia millenium jest skłonne zapłacić więcej za produkty pakowane w ekologiczne opakowania. Ich zdaniem materiały, które mogą być poddane recyklingowi są najbardziej przyjazne dla środowiska.

 

Projekt i wykonanie: StudioGraficzne.com