Torby reklamowe a wybory prezydenckie

Połączenie tych dwóch tematów wydaje się być kuriozalne. Jest to tylko wrażenie pozorne, gdyż torby reklamowe mają swój niemały udział w mającej obecnie swój ogólnopolski przebieg, kampanii prezydenckiej. Kandydat na prezydenta z ramienia Prawa i Sprawiedliwości, Andrzej Duda, wykorzystał torby reklamowe jako element swoich działań mających go zaprowadzić do fotelu prezydenckiego. Głośno było na ten temat w mediach. Wspomniany kandydat umieścił na torbach nadruk: „Komorowski chce euro. Puszczą nas z torbami?”. Torby te rozdawane były przez działaczy PiS w niektórych regionach Polski, co żywo poruszyło opinię publiczną. Nie od dziś wiadomo, że torby reklamowe są niezmiernie wartościowym gadżetem promocyjnym, który stosowany jest przez środowiska marketingowe dla poprawy wizerunku swojej firmy. Wspomniany wyżej przykład z politycznego podwórka pokazuje jednak, że torby reklamowe mogą również posłużyć jako oręże w budowaniu czarnego PR-u dla konkurencji.

 

Projekt i wykonanie: StudioGraficzne.com