Torby wigofilowe – skuteczny gadżet reklamowy

Żeby zareklamować dziś skutecznie swoją firmę, nie wystarczy już tylko reklama w mediach takich jak telewizja czy nawet Internet. Klienci potrzebują większej ilości bodźców, w związku z czym coraz więcej firm sięga po reklamy na przedmiotach codziennego użytku, w tym na torbach. Torby z wigofilu, czyli tzw. torby non woven są atrakcyjnym sposobem na zareklamowanie swoich usług. Dlaczego torba z wigofilu? Torby z wigofilu stanowią ciekawą alternatywę dla toreb bawełnianych i lnianych. Jednym z kluczowych argumentów jest w tym przypadku ich cena. Torby non woven są stosunkowo tanie. Dzieje się tak między innymi z racji tego, że wigofil, czyli materiał, z którego powstają jest łatwo i szeroko dostępny. Celuloza jest składnikiem powszechnie występującym, a do tego naturalnym, co czyni torby non woven w pełni ekologicznymi. Ekonomia i ekologia to jednak nie wszystko. Bardzo ważna jest też jakość wyprodukowanych toreb, a w tej dziedzinie torby wigofilowe pochwalić się mogą wyjątkową wytrzymałością. Do tego, jak wykazały badania preferencji konsumenckich, im bardziej ekskluzywna jest marka, tym bardziej reklamy na torbach non woven postrzegane są jako bardziej atrakcyjne. Podobają się zarówno mężczyznom jak i kobietom, dzięki czemu dotrzeć możemy z naszą reklamą do szerszej rzeszy potencjalnych klientów.

 

Projekt i wykonanie: StudioGraficzne.com